Sol sol sol

underbart väder idag, gick en och en halvtimmes promenad, sen matade jag Liam och han skulle sova med K, då passade jag på att vara på framsidan och pyssla, jag hade rätt gröna fingrar ändå..måste ha sett rätt roligt ut dock, hade på mig svart kjol och linne, sen ljusblå foppatofflor samt gröna trädgårdshandskar..hahaha, kjol och trädgård går nog inte ihop riktigt...hade även finaste gucci solglasögonen..inget passade ihop med nåt typ! Lyckades iaf fixa klart hela framsidan, gick iofs in typ tre ggr för att få Liam att sova, men han vägrade ju, eller nee, han sov en halvtimme och sen vaknade han och nu vill han inte sova mer.. roligt att han börjat vara mer vaken nu!

K håller på att bli sjuk, typiskt nu när vi bestämde oss för en fixardag imorn, jaja, får ta det vi orkar och sen fortsätta en annan dag, det var inga stora planer eller nåt som bara MÅSTE göras akut!

Nu ska jag ringa mamma (som har riktigt gröna fingrar) och fråga om hon vill hjälpa mig med att fixa en kompost till tomten imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0