Sista munken

Sådär, gick till affären och köpte en sista munk, sen får det verkligen vara slut.. Nu ska jag börja ta tag i träningen oxå, från och med nästa vecka tror jag att jag får träna mage och sånt, lite hårdare träning än dessa promenader.. Ska även börja simma en dag i veckan, och så tänker jag testa nån sån där hip hop abs som tv-shop har gjort reklam för..det verkar iaf kul, sen hur det blir, det är en annan femma.. men det kan man köra hemma så jag slipper ta mig till nåt gym bara för ett pass! Vill även börja med afrikansk dans och pilates, dansen måste jag göra nån annanstans men pilatesen kan jag köra hemma, nu känner jag redan när jag skriver att jag har för höga mål, det blir ju fem pass i veckan minst med alla dessa saker, utöver dom dagliga promisarna, kommer inte orka med..! Dessutom har jag lovat gå på box med Maria..ojoj, lite mkt planer nu!

Undra förresten om jag har tappat ett av stygnen för tidigt, känns som det är ett öppet sår, måste ringa o boka tid till BM imorn så får hon kolla!

Snart ska vi till mami och äta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0