Se upp på vägarna, här kommer jag

Har övningskört idag, och för första gången ute på vägarna, det var lite läskigt fast jätteroligt..så från och med nu är det jag som endast startar på en parkeringsplats för att sen ge mig ut på dom riktiga vägarna, så en varning till alla: Se upp!

Har även hunnit med att fixa med blommorna vi köpte igår, samt planera för Liams rum, har mätt allt som ska in där så nu ska det bara fixas en schysst ordning oxå!

Nu måste jag fylla i en blankett som bara måste postas imorn, vad mer ska vi hitta på tro? Kanske skulle gå till Hornbach och handla jordgubbsplantor, har en stor kruka som måste fyllas med nåt och vad passar bättre än jordgubbar, mmmm!

Förresten, krya på dig Maarit.. man måste vara försiktig ute på landet... ajabaja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0