Problem med magen

Eller problem vet jag inte om det är egentligen men så fort jag tar steg med höger ben så gör det jätteont i nedre delen av magen på just höger sida, vet inte vad det kan vara för något, har ju även besvär av den jävla ärrvävnaden som visserligen läkt ihop men som ibland gör så ont så jag knappt kan sitta, måste ringa nånstans och kolla om det finns nåt man kan göra, vore ju kul att kunna sitta normalt ibland! Undrar om dessa saker hänger ihop med varandra??

En glädjande nyhet är iaf att jag har gått ner två kilo och 2,5 cm i midjan sen jag sist kollade, och då har jag inte ens gjort nåt speciellt, jo, promenerat varje dag men inga större saker än så, alltså kan promenader vara riktigt bra, nu ska det börja tränas också, har testat och mina magmuskler har kommit tillbaks på rätt ställe så det är bara att köra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0