Planterat

Idag har vi planterat blommorna i ena krukan, fint blev det, men hur länge det håller, det är en annan fråga! Vi åkte även och köpte mer blommor som ska i dom andra krukorna, har ju rätt mkt planer för hur det ska se ut här när allt är färdigt men vi måste ju vänta så vi ser vad vi har för växter och buskar härute, och det växer ju inte så snabbt som jag vill heller.

Vi har såklart även promenerat och fikat, det tillhör numera vanligheterna, jag som trodde jag kunde minska på kaffedrickandet men det går inte så bra, tänkte även köpa en vanlijmunk men det hade jag ju precis slutat äta för en vecka sen så den lämnade jag, duktigt duktigt!

Nu ska vi kolla på tokigheter, wipeout började ju, sen kommer herre på täppan och sanningens ögonblick, söndagar e galentvdagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0