På stan

Vi åkte till stan med mamma idag, hon hade tagit kompledigt idag och även imorn, då Skärholmen ska besökas. Liam sov såklart hela tiden, det där med shopping är helt enkelt inte hans grej :P

Mamma köpte fyra bodys, två pyjamasar och en sån där grej som man hänger på vagnen, sån mobil eller vad det nu kallas för till Liam, man tackar, nu har han allt han behöver i strl 62, skönt att slippa köpa mer, han växer ju ändå rätt fort.

Vi fikade även på Gråmunken, det är våran grej, vi har nog gjort det varje gång vi besökt stan i säkert fem år, dom har god kaffe och goda bakelser och smörgåsar. Lite dyrare än Pressbyrån men vad gör det?? Jag fikar så sällan så det är lungt, dessutom var det mamma som bjöd kom jag på nu! Det brukar hon iofs göra nästan jämt, dax att betala tillbaka snart känner jag!

Åkte hem och var hos mamma och fikade IGEN, sen träffade jag Maria och vi gick hem från jobbet, sen tog vi en sväng upp till henne oxå, kollade på klänningen som jag nu har gett upp hoppet om..men den var ju såååååå snygg, MUST HAVE!!!!

Nu är det desperate housewives och efter det är det sängen på en gång, jag stupar snart, hoppas jag orkar kolla hela programmet, annars är det riktigt illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0