Nötter

Det är mitt nya godis, mycket nyttigare också, eller är det? Jag äter ju ganska mkt när jag väl kommer igång!

Dagen har spenderats hemma, förutom en timmes promis till affären, behövde ägg då vi skulle laga pankis idag igen, mmm, gottgottigottgott!

Fick sovmorgon idag igen, Liam är en riktig sjusovare, nice nice! Sen sov vi även på dan, blev lite för länge tror jag så snart tänker jag köra lite hip hop abs så kanske man blir lite trött, samt att det är ju bra för magmusklerna, det ska kommas i form till sommaren, så är det bara!

Igår såg vi en hund som ser ut som en liten gris..hihi, så sa K att det där är ju en sån där fransk hotdog..hahahaha...hotdog! Han menade ju förstås bulldogg, men det är klart, hunden såg faktiskt ut som en varmkorv..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0