Nån som har solstolar och utemöbler över?

Vi behöver två solstolar och utemöbler, det är ju visserligen inte riktigt akut ännu, tror tyvärr att vädret inte håller sig fram till sommaren, men sen måste vi ju ha nånting att ligga och sola på..sen behövs det ju såklart också utemöbler till våra grillkvällar, vi kommer få caféstolar och ett bord av Maarit, man tackar.. dom ska upp till balkongen, där tror jag inte att det behövs mer än två stolar, shit, vad mycket man behöver köpa när man har hus och tomt, trodde jag aldrig. Tur att man hade gamla hemmet överfullt av saker, jag minns att jag irriterade mig på det då, nu har man ju iaf kunnat fylla hemmet någorlunda, fast det ska inte bara fyllas med massa crap, jag ska fortfarande rensa massa.

Sotis och Shrek ligger och sover för fullt, helt plötsligt vaknar en av dom och börjar låta massa, det verkar som att han som låter försöker locka den andra att komma och leka och busa. Den andra går då fram och ställer sig bredvid, men jättepömsig, inget händer, sen en stund senare är det världens spring här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0