Körlektion

Igår var vi återigen och körde lite, på en parkeringsplats där det faktiskt fanns bilar, bra träning sen inför när det faktiskt ska köras med andra... Tränade på att växla från ettan till tvåan och tvåan til ettan utan att råka vrida på ratten samtidigt, tydligen gjorde jag det sist vi var ute i trafiken, inte så bra kanske.. men jag måste ju lixom tita ner på växelspaken så jag vet vad jag gör..haahahha! Precis när jag sen skulle parkera sista gången innan vi skulle hemåt så skulle K vrida på ratten tillsammans med mig för jag ville se exakt när man ska börja svänga in och hur mkt man ska vrida, såklart glömde jag bort att bromsa i tid, hoppsan kerstin, åkte in i en enbuske, och det föll massa torra barr från den på våran bil, tur att det var det värsta som hände, inga bucklor på bilen iaf!

Sen när vi kom hem så började Liam smaska jättehögt på sin näve och tittade på mig med en min ungefär som att jaha, du har återigen lämnat mig och det här e vad jag får äta.. han hade mjölk i flaskan men åt inte ens upp allt, så det var väl en liten protest..Lilla gubben då, jag vet att han har det bra även fast jag går iväg en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0