Kärringar..

..finns det gott om.. Vi gick till affären nyss, det står två kärringar och pratar med varandra på gångvägen, mitt i såklart, hon som står mest i vägen tittar åt vårt håll och vi trodde såklart att hon sen flyttar på sig..nehepp, det gjorde hon inte, vände bort blicken och fortsatte stå mitt i vägen...jag fattar inte hur folk kan vara så egoistiska.. nu fick vi alltså passera dom med barnvagn och grejer på bilvägen..va faaaan?? Jag som trodde att solen gjorde så ALLA människor blev glada, men nej, inte dessa två iaf! Riktiga bitterf-ttor... fyyy på er!

Jag ska från och med nästa vecka sluta äta massa gott, kom just på att det är max 3 månader kvar till bikinisäsongen och jag har varit en riktig sucker för socker.. alltså inte socker i sig men allt sött, vaniljmunkar och butterkaka, nu sitter jag och vräker i mig chips och dip, kommer säkert hämta choklad snart också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0