Inte min dag

Imorse fick jag sova ut ordentligt, kände att det här kommer bli en riktigt bra dag..så fel jag hade.. visserligen har inte dan varit nån katastrof direkt men det har hänt lite smågrejer som jag blev så irriterad över!

Häller upp kaffe och ska ta upp koppen från bordet, såklart tappar jag massa kaffe på bordet, gaah, sen tänkte jag torka upp lite kiss som tydligen hade kommit utanför ena kattlådan, det hade självklart kommit under tvättmaskinen, bara att be K flytta på den så jag kom åt, sen märkte jag att det hade kommit nåt annat gegg där, det måste vara nåt från när värmepannan kokade..ååhh!

Sen skulle vi iväg och köpa nåt gott till kvällen, jag tänkte att nu skulle jag minsann unna mig en vaniljmunk, åkte till maxi, det var slut, tog en sväng förbi Solbo, det var slut där oxå, jag bara skulle ha min munk, åkte till Vårsta, det var slut där oxå..det kan inte vara sant! Som tröst köpte jag jordgubbsmunkar men det var ju inte alls samma sak.

Dessutom är jag så trött nu så jag somnar sittandes, bäst att lägga sig innan det händer nåt mer.

Fast jag kom just fram till att oavsett hur mkt irriterande saker som hänt under dagen är jag ändå glad, Liams leende lyser upp en hel värld =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0