Här ska sorteras

Nu är vårjackorna framme och vinterjackorna borta.
Tog även ner alla mina kläder som jag nu tänkte sortera, kan tänka mig att jag kommer kunna kasta minst hälften men inte gör det för det kan ju vara bra att ha.. nu har jag iofs bestämt att jag inte längre ska hålla på att spara massa saker bara för att..nu ska jag behöva eller jag menar använda sakerna, annars ska dom kastas eller lämnas bort till nån bättre behövande!

Liam har börjat göra massa roliga ljud, iooooaa låter det! Och han ler riktigt mycket nu, synd att det är så svårt att fotografera det bara, våran kamera har en liten lampa som tänds och så fort han ser den byter han min och slutar le!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0