Händelselös dag blev händelserik

Imorse när vi vaknade kände jag att jag verkligen inte kom på nåt vi skulle göra, visste bara att jag var tvungen att posta ett brev, gick iväg hemifrån mot centrum och kom på att vi skulle gå till hornbach, fast det skulle ha tagit ca två timmar tror jag, så innan vi ens var i centrum tyckte jag att vi tar bussen hellre, dessutom blev jag så toanödig så jag ringde mamma och kollade om hon skulle äta lunch hemma, det skulle hon, tur det ..gick dit, åt och matade Liam, tänkte sen gå förbi jobbet istället för hornbach, sen kom pappa precis hem när jag skulle gå iväg och han tyckte att vi skulle övningsköra eftersom han ju kunde passa Liam, sagt och gjort, jag brummade på ett tag på vägarna och växlade redan till trean..wiii!

Sen så messade jag Maria och kollade vad hon skulle göra efter jobbet, hon skulle till IKEA, perfekt, jag följde med, köpte inget iofs men kollade och kul med sällis oxå, jag har blivit så rastlös hemma så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Vill inte hänga på öppna förskolan varje dag heller.. Får börja ta lååååånga promenader, bra motion, frisk luft och allmänt skönt!

Ikväll kommer två avsnitt av desperate oxå, vikken lyckad dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0