Hääääärligt väder

Igår satt vi ute och fikade igen, denna gång tog vi in stolarna och bordet, det gjorde vi inte sist och då började det snöa som fasen direkt dan efter.. Och nu när vi då tog in dom så fortsätter det härliga vädret, så idag ska det fikas ute igen..det är livet alltså! Egen tomt där man kan lalla bäst man vill!

Nu ska vi iväg till södertälje och köpa någon spegel till bilen som underlättar för K när vi övningskör, kanske åker vi och kör idag igen..

Sen ska jag gå till tumba c och kolla om jag hittar en present till pappa som fyller år nästa vecka! Vet ju vad jag är ute efter men vet inte exakt vad det heter så det blir ju knasigt att fråga efter det..jaja, jag får förklara helt enkelt!

Inatt har vi sovit riktigt gott..! Så nu finns det energi till allt möjligt, kanske man skulle låta Liam sova ute i vagnen så kan man sopa lite på framsidan??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0