Go o gla

Det blir man verkligen av solen..det är ju helt sjukt hur solen påverkar en.. Jag blir iaf jättelycklig av  det fina vädret, man slipper dessutom ha på sig åtta lager kläder!

Vi hade lång sovmorgon idag, Liam vaknade halvelva och vi gick upp lite innan för att laga frulle, sen kom mina päron förbi för att lämna planteringsjord till oss, samt några blommor som ska sättas i utekrukor, tror dom hette penséer eller nåt liknande. Därefter tog vi en tvåtimmars promenad och köpte glass, skulle ju inte göra det egentligen men det var svårt att låta bli, glass hör till sommaren och idag var det verkligen sommarfeeling.

Har även fikat och solat ute på framsidan och planerat lite för vad vi ska göra där. Kom på en bra grej som även sparar pengar tror jag! Har stenplattor där nu men vi vill byta ut dom mot träaltan istället, sen behöver vi stenplattor till förrådsgolvet istället för spånskivor som finns där nu, så jag kom ju på att vi såklart tar stenplattorna till förrådsgolvet och bygger träaltan på framsidan, först hade vi tänkt sätta träaltan bara på stenplattorna men det är ju helt onödigt.. Ibland blixtrar det till i hjärnan :P

Skulle grillat idag oxå men vi råkade sova över två timmar så hann aldrig, skönt dock att det numera är ljust ute till 20.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0