Glad påsk

Passar på att önska alla glad påsk iom att jag aldrig skickar påskkort! Så glad påsk!

Idag gick vi en sväng till centrum, det är ju helt sjukt att det inte finns ramar i den storleken jag vill ha, skulle sen möta K i Solbo så jag tog bussen eftersom den precis skulle gå när vi var färdiga med ramjakten.. Det var såklart nåt fel på bussen, eller inte på själva bussen utan på den där saken som säger vilken hållplats som är den nästa, så innan vi ens var vid första hållplatsen hade den tanten i högtalaren sagt alla linjens hållplatser två ggr, dessutom verkar det som det inte gick att sänka volymen på saken, den verkligen skrek ut hållplatserna! Kom fram till Solbo och hämtade ut ett paket som jag helt har glömt att jag ska få..det var nån restorder eller liknande!

Sen var vi och åt hos Ks föräldrar, porterstek..jammi! Till efterrätt fick vi havrebollar som Johannes hade bakat....såå gott!

Hitade sen en ram på maxi, inte en som jag var ute efter men den fick duga nu!

Var en sväng förbi ena grannen och berättade vad som var felet på våran värmepanna, hon bjöd in oss, riktigt trevlig är hon, hennes son var oxå hemma, även han trevlig.. kul att grannarna här i området verkar vara bra! Har ju visserligen inte träffat alla ännu men enligt henne har grannarna här bra sammanhållning..

Nu ska jag ta det lungt innan vi ska sova, eehum, kanske man bara skulle sova istället?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0