Givande samtal

Nu är det bestämt att jag och Maarit ska köra halkbanan tillsammans och så ska vi även gå dessa jäkla kurser som man måste gå för att få körkortet, vägverket är så larviga och bara pumpar folk på pengar.. det har kommit en ny grej man måste gå på, man ska diskutera hur alkohol och droger påverkar bilkörningen, eehh, det kostar typ tusen spänn, jag behöver väl faan inte diskutera sånt, jag vet att det påverkar rätt negativt!

Samtalet i sig var annars oxå väldigt givande och riktigt trevligt, det är lite terapi det där med!

Jag minns förresten när jag bodde hemma och telefonräkningarna låg på tusen spänn varje månad, shit, mina föräldrar måste ju ha tyckt att jag inte gör annat än pratar i telefon, så fort jag flyttade hemifrån gick deras teleräkning ner till 70 kr för TRE(!!) månader..ooppss, alltså var det verkligen bara jag som ringde, men det är klart, pratar man typ 4-6 timmar per kväll i telen så är det inte så konstigt! Larvigt det där iofs, man kunde ju på den tiden lika gärna träffat personen och hittat på nåt roligt att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0