Föräldragrupp

På onsdag börjar föräldragruppen, det är inte obligatoriskt att gå på men kan ju gå första gången iaf och se vad det är för något, börjar bli så rastlös här hemma så jag blir tokig snart! Jag går en promenad varje dag men det finns ju så mkt mer tid så jag borde göra nåt mer varje dag känns det som. Samtidigt vill jag ju inte tillbaks till jobbet ännu, så rastlös är jag INTE!!!

Jag vet att det här egentligen är riktigt bra för mig, har varit så stressad under en lång tid och kanske inte mått så bra alltid, borde njuta av att kunna göra exakt vadsomhelst närsomhelst men det är ju så svårt, jag har alltid varit någorlunda aktiv. Kanske skulle besöka öppna förskolan en gång i veckan för att träffa andra mammor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0