Flängt överallt idag

Morgonen började tidigt, ingen sovmorgon som jag trodde, K gick upp redan åtta så jag kunde inte heller fortsätta sova mer sen! Åt frulle och åkte sen till Hölö, var och kollade på Kenths hem och tomt, de ska ju bygga hus där så vi ville se hur det ser ut innan dom börjar, fikade lite och åkte hemåt sen. Rensade i förrådet, så fint det blev, nu ska vi bara sälja lite grejer därifrån så blir det ännu bättre, sen ska ju golvet fixas oxå. Åkte till mina päron och firade pappa, åt god mat och tårta, har även hunnit med att sola och basta, Liam var med i bastun i en egen balja en snabbis, han ska ju vänja sig vid hur det är att vara äkta finne =)

Hörde en riktigt fin låt nyss på finska tvn, har aldrig hört den förr och nu är jag helt fast!

Började må illa efter bastun, känns som jag ska spy, fyy, måste lägga mig i soffan men Liam har kanske bestämt annat, än så länge ligger han dock och tänker nästan somna här brevid mig, hoppas kan man ju alltid, även fast han gärna får vara vaken men just nu mår jag så dåligt så orkar knappt sitta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0