Efterkontroll

Hade efterkontroll hos BM idag, knasig tant det där..hon frågade om hon skulle ta graviditetstest, hej hallå, jag fick barn för sex veckor sen, tror inte jag vill skaffa barn just nu igen, visserligen så vill jag inte äta preventivmedel nu, vilket iofs inte behövs heller iom att jag helammar och det tydligen räcker som prevmedel. Hon kollade och allt var i sin ordning, alltså är det bara att börja träna, basta, ha sex och leva som vanligt igen =) jippii!
Det är konstigt hur olika alla säger förresten, hon sa att stygnen som jag fick bara behövde sitta i en vecka, sen gör dom ingen mer nytta, på sjukan sa dom att dom ramlar av sig själv efter 2-4 veckor.. alltså varför har dom inte läst samma böcker??

Efter det åkte vi till M och åt lunch och fikade, mycket trevligt och gott var det oxå..tack!

Jag fattar förresten inte varför folk börjar prata massa med en bara för att man har barnvagn med sig, helt plötsligt är alla ens kompisar och tror att man är riktigt intresserad av att lyssna på dom, jag kanske åker buss och vill vara ifred, har nån tänkt på det nån gång??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0