BVC och sooool

Idag har vi varit ute i fem timmar, Liam sov nästan hela tiden, han vaknade såklart när vi skulle till BVC och sen för att äta men annars har han sovit, jag passade på att pyssla lite ute, fikade såklart oxå samt fixade pappas present när vi gick förbi centrum.

Liam har vuxit 240 g, han väger hela 4610 g och hade blivit jättelång..56 cm, så nu är det bara 62 kläder som gäller, dom mindre är så trånga redan..tiden går ju sjukt fort, snart går han redan och sen dröjer det inte innan han tar hem flickvänner..hihi!

I helgen ska vi fixa med förrådet, eller åtminstone ta ut allt som ska kastas, fick kortet till SRV sopstationen idag så nästa vecka ska mycket stora grejer kastas, blev av med lite kläder idag också, jag har ju världens separationsångest, men nu var det bara att kasta.. fast påsen står kvar i hallen än så länge, kanske jag skulle kila iväg med den så kan jag inte ångra mig sen! Haha, jag skämdes så mycket idag, jag provade ju kläderna innan jag kastade dom, så iaf, hade på mig typ världens kortaste kjol och så knackade det precis på dörren, tänkte inte mer på det, utan öppnade, då kom en granne och frågade hur det har gått med våran värmepanna.Där står jag med kortaste porrkjolen och hon var påklädd till max..hahaha!

Ingen desperate housewives idag...vad är detta?? Hockey kan ju inte vara viktigare än det där..hallåå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0