Vissa människor alltså...

....ja, det finns människor till allt! Ibland undrar jag hur vissa ens vågar säga det dom tänker, eller dom kanske råkar tänka högt! Vad vet jag, men korkade grejer får man vara med om var och varannan dag!

Har tränat på bra, spelade ju innebandy i tisdags men det är inte alls lika kul att spela med de här kollegorna eftersom alla klagar för minsta lilla o ber varann om ursäkt om dom råkat nudda den andra..alltså, lite hårdare tag vore inte helt fel! Det låter ungefär såhär: aj, mitt finger, fick bollen där, ååhh..men förlåt, det var inte meningen, oj, jag kommer nog få blåmärke här på benet.... ojdå, sorry.. aajj, mina vader, o jag har pajat knät, kan inte springa så mkt... ja, sådär håller det på ungefär 45 minuter varje vecka, vet inte riktigt om det e så kul att lyssna på direkt, när vi spelar o man bara har fem feta blåmärken efter så har det varit ganska lungt spel!

Kollar på eurovision, o jag vet inte vad som är värre, kalkonerna, tupparna o vad dom nu har med sig eller låtarna, har snart lyssnat igenom alla och det är inte många som e bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0