Undici

Var fullt upptagen igår så hann inte ens blogga, sen vad jag gjorde, det vet jag inte, åkte till skäris en sväng o klippte mig, luggen var så lång så det var katastrof bara.. Nu e det mucho bättre! Sen sov jag några timmar innan det var dags för cirkusen IGEN!! Hade bra platser och det var lika bra som i tisdags, sen var det bråttom hem och bara byta om innan det var dags för stan med M o K från jobbet. Vi var först på fenix och sen hamnade vi på Undici, M vet ju fler ställen i sthlm än jag o jag har ändå bott här hela mitt liv, hon redan hela ett år :P

Det var lite Östermalmsstuk på det hela, det ligger ju iofs där men dom gör verkligen skillnad på folk o folk.. usch o fy!! Nu förstår jag återigen varför jag inte gillar att gå ut där! Tacka vet jag hemmaplan =)
En "fd" kändis hämtade in oss till dansgolvet, först fick inte vem som helst gå in där men sen öppnar dom tydligen upp för alla när det är för mkt folk vid baren..iaf, vi satt där och sen kom det en till kändis men vill inte nämna några namn och hänga ut dom..hahahaha! M gjorde såklart bort sig totalt men vissa av hennes kommentarer var klockrena.. "Vill du ha min autograf" "Du skulle höra våran låt"..det var bara för kul! Sen dansade vi hela natten lång och det var bra musik, helt klart kan jag tänka mig att gå dit igen.

Igår hörde jag min nya favoritlåt för första gången och nu har jag lyssnat på den säkert 50 ggr... Jason Mraz-Im yours!!! I LOOOOOOOOVE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0