Tränat idag

Äntligen har jag blivit såpass frisk så jag kunde ta mig ut och springa. Sprang kanske 25 minuter och gick resten, har visserligen klarat hela sträckan förra året men då hade jag sprungit mycket mer, nu var det ju första gången på snart ett år..usch, varför går det så lång tid mellan passen?? Imorn kör vi basket eller bandy iaf, beroende på om vi får ihop ett lag. Har även hunnit köra 25 minuter på wii fit idag, bra balansövningar där, ska fortsätta med det, sen vet jag inte hur mycket muskler eller liknande man får av det direkt men det spelar ingen roll, det är kul att köra.

Desperate housewives var riktigt annorlunda idag, nästan lite skumt!!

Har två dagars halsoinspiratörsutbildning och borde helst vara pigg och fräsch kanske, nu blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0