These blonde moments!

hahahahehehehöhöhöh.. jaaaa, vad gör man, ibland e man så blond så det e helt sjukt! Visserligen ska jag bli lite blondare till sommaren så kanske hjärnan ställer in sig redan nu =)

puuuh, tur det blev 4-4 nu efter tre perioder i hockeyn, jag skulle iväg o tippa på 4-3 till canada men glömde bort det, så det var riktigt skönt att det blev ett mål till! Nu ska jag hålla tummarna för canada här, vet dock inte varför, vore ju bättre att ryssland vann eftersom då skulle ju finland ha förlorat i semifinalen mot VMs vinnare, egentligen spelar det ingen roll vem som vinner, nu fortsätter det..spännande! Hoppas det blir straffar oxå!

Imorn ska det bokas en ny kryssning, så jag åker den 30/5 med jobbet o sen veckan efter igen! Nice, I like Birka Paradise, tror vi ska gå på spa oxå den 6-7/6, det vore härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0