Prioriteringar

jag har verkligen fått mig en tankeställare, hur prioriterar vi egentligen den tid vi har???

Kursen jag var på var så himla bra, har mycket nya idéer, gäller bara att ta tag i dom sakerna sen också, men det vet jag att jag kommer göra, förr eller senare..hehehe!

Denna vecka har jag varit riktigt duktig med träningen, eller nja, duktig iaf då, har joggat i tisdags, tränat yoga och annat sånt i onsdags och gått en powerwalk igår, idag hade jag riktigt ont i huvet hela dan från att jag vaknade, så det blev bara lite yoga och rockring o sånt på wii fit! Den e rolig faktiskt, trodde inte jag skulle tycka det efter några gånger men man låser upp nya övningar och man ser hela tiden hur mkt man förbättrat sig på alla övningar!!!

Sånt underbart väder har vi haft också, o det ska fortsätta så hela helgen, aahh, jag vet nån som kommer pressa stenhårt hela helgen!!! Me, me, me!

Ska upp tidigt imorn, vi ska på golfen, eller jag ska följa med på golfrundan, spelar ju inte själv, men vet att den där golfbanan e riktigt bra om man vill sola, vet inte vad det beror på men det e iaf helt perfekt och så får man en rejäl promenad samtidigt, perfekt!

På söndag e det två husvisningar igen!

Nu ska denna flicka fixa lite mackor med till imorn o sen e det sängen...Natti!

Kommentarer
Postat av: karro

har du haft en bra dag? =)

2008-05-09 @ 23:51:02
URL: http://thegirlbehind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0