Ny bikini

Imorgon e det dags att att köpa en ny bikini, har hittat en riktigt somrig och fin på stadium faktiskt, det finns även flipflops som matchar och shorts.. det ska inhandlas under rasten!! Har en heldag med barnen på barnens trollskog, får se hur det ska gå.. blir säkert bra!

Bjöd mer på huset idag men nu nådde vi våran gräns så det var nog tyvärr någon annan som köpte huset, men har redan sett ett eller två hus som ska gå o kollas på sen!

Härligt med det här vädret, och det ska tydligen fortsätta så ett bra tag framåt! I like a lot! Klart man måste köpa en ny bikini då, går ju inte att ha nån av mina gamla...nee, dags att slänga några kanske, har ju ungefär 20 olika bikinis..

Har skrivit lista på vad som ska packas med till kryssningen och packa får jag göra imorn, ska inte sitta barnvakt ändå så då hinner jag lungt med alla såna grejer imorn, vetbara inte alls vilka kläder jag ska ta med denna gång, e inte riktigt lika noga uttänkt den här gången som sist!

lååång sovmorgon imorgon, hur underbart som helst, men ska nog vakna tidigare och köra lite yoga!

Var hos läkaren idag för magen, de tog blodprover men de visade inget.. bara o lämna bort vissa matvaror o testa om det blir bättre!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0