"Nu kan jag ju det här"

Åkte inlines idag, riktigt länge sen jag gjort det senast. Det var ju som om man var bambi på hal is, usch vad svårt det kändes i början, skulle åka på plan mark o trodde det var plant men det lutade såklart lite så jag fick upp världens fart, tyckte jag själv iaf, o ropade på killen...hjäääälp!!! Tur att han kan åka iaf så man har nån som kan hjälpa till! Sen tränade jag lite på att bromsa, det hade jag aldrig lärt mig förut, o efter ett tag så gick det riktigt bra, såpass bra så jag gormade högt: nu kan jag ju det här.. såklart stod det en kille i min ålder där o skrattade..hahaha..det e just typiskt mig... Vi åkte runt en liten slinga flera varv och bestämde att vi ska åka minst en gång i veckan, riktigt bra rumpträning det där!

Var på husvisning igår oxå, har lagt ett bud idag så vi får väl se hur det blir med det huset!

Sol och härligt väder har vi haft oxå, jag bara äääääääälskar sommaren!!! Det finns inget bättre =)
Eller klart det finns saker som e bättre, men sommar är nåt av det härligaste som finns!

Lyckades få en muskelbristning eller sträckning i vänster biceps idag, arbetsskada faktiskt, busade lite med ett barn och skulle lyfta honom men det blev nåt fel där så nu e jag halvt rörelsehindrad i den armen, går knappt att böja på den! Autsch!

På fredag e det Birka som gäller återigen och jag känner mig inte bra i halsen!!! Har inte ens börjat tänka på vilka kläder jag ska ha på mig, hum, jag som brukar ha listan färdig flera veckor i förväg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0