Helgen kom o helgen gick

ja det går ju så himla fort! Men veckan går aldrig lika fort, det e konstigt! Nu i veckan e det mycket som händer på jobbet, dessutom har dom lovat schysst väder så det e ju bara o sola sola sola, så man blir brun till fredagen sen, det e då det händer, dock tror jag inte att det e lika roligt på kryssen nu utan Maria, det e ju jag o Maria som är festen, där vi är, där e det kul!!!

I lördags var vi barnvakt åt J. Vi åkte till Hågelby,kollade på djuren där o matade dom lite, sen skulle J åka bilar men stackarn brände sig på brännässlor så då ville han hem o ha plåster, skrutten då! Sen blev det donken och därefter åkte vi till brandstationen, råkade se att dom hade öppet hus så det passade ju perfekt. Han fick sitta i polisbilen, brandbilen, ambulansen och tom testa polishjälm, den testade även jag..hehe, vägde så mkt så jag fattar inte hur han orkade hålla huvet uppe ens!
Sen fick vi gooooooda tacos och på kvällen blev det eurovision, rätt låt vann....INTE!!! Som vanligt då ungefär!

Idag skulle vi kolla på två hus men det hade vi totalt glömt bort så det får bli imorn på omvisningen istället! Vi åkte o köpte inlines till killen så nu blir det åka av! Såg även en riktigt fin bikini med tillhörande flipflops och shorts, must have helt enkelt!

Har även firat våra mammor idag, det var ju trots allt mors dag! Spenderade många timmar av helgen med mamma på hennes soliga balkong oxå så nu e man riktigt fint brun...

Sen höll jag tummarna för Micke hela helgen, två Stafett-SM silver blev det.. Grattis!

Kommentarer
Postat av: Micke

Tack! :)

2008-05-26 @ 21:47:32
URL: http://www.entillblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0