Verkligheten kom ikapp oss fort

Ja jösses, och det märktes direkt. Kunde inte sova en sekund på hela natten och sen var det bara att gå upp ur sängen, klä på sig och gå till jobbet, åkte iofs till jobbet idag, hehehe, det komiska är att jag har hela fem minuters gångväg men killen skulle iväg samtidigt och skulle ändå åka förbi mitt jobb så det var ju bara att åka med såklart, inte att jag är lat eller nåt men lite bekväm trots allt!
Hade en ganska lugn dag som tur var men nog började det märkas efter lunchen att jag hade behövt sova några timmar på natten. Kom hem sen och skulle vila men bestämde att vi hellre skulle ta en promenad, det blev ingen promenad utan mat istället, nu sitter jag här och är slö och trött, men måste försöka hålla mig uppe några timmar till. Tänkte använda Bosse nu och stansa ut bokstäver och sånt till nästa kort som måste göras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0