Snöstorm

vaknade imorse av telefonen, vi hade lovat att gå upp kl. 9 då vi skulle få gäster sen vid 10, men när telefonen ringde var klockan redan 9.40 och ingen hade vaknat, jaja, kollar ut och ser världens snöstorm, jag som tänkte att vi sen skulle gå en långpromenad som igår men nejdå, det fick vara. Gästerna kom och gästerna gick och vi åkte iväg för att köpa några kepsar och solglasögon till killen. Jag köpte även mitt röda nagellack så nu är hela min outfit till röda skorna färdig. Nu har jag vilat lite och ska snart börja scrappa på kortet som ska skickas imorgon. Tror det kommer bli riktigt bra, fick ju faktiskt låna Bosse.. NI som scrappar vet vad jag pratar om! Har även ätit god macka från Subway, mmmmm.

Nu ska jag sätta igång med kortet och sen hinner jag kanske städa lite här hemma också så jag slipper göra det under veckan, och kanske kan jag också pyssla med designen senare, men bara kanske. 

Kommentarer
Postat av: Micke

Bosse är trevlig! Men visst är Micke bättre?!

2008-03-24 @ 17:55:51
URL: http://www.entillblogg.se
Postat av: Natalie B

hoppas du har en bra kväll!

2008-03-24 @ 20:06:26
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0