Shoppaholic?? javisst..

Sådärja, kom precis hem från en shoppingrunda och köpte alldeles onödiga saker igen. Var ute efter ett rött halsband, väska, vita stövlar och rött partylinne men kom hem med ett par svarta stövlar, röda hårspännen, två tallrikar i serien Wave av Villeroy & Boch och hittade också ett par stövlar i en beige färg men dom gick duga, vita finns ingenstans, är det någon som vet var det finns kan ni väl hojta till??

Jag märkte precis att jag den här månaden har köpt fyra par stövlar, jag kan inte fatta när jag kommer använda dom men det är alltid bra att ha. Visserligen köpte jag två par när vi var i Estland i början av mars och det var inget som jag hade räknat med men eftersom dom var så snygga kunde jag inte lämna dom heller, det är ju inte så att man åker dit var och varannan vecka. Lägger upp lite bilder på stövlarna mm när jag har mer tid. Nu ska vi iväg och äta lite påskmiddag hos killens föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0