Ögonoperation??

Jag funderar starkt på att operera ögonen, ingen plastikkirurgi då utan få bort mitt synfel.. orkar inte med att peta med linser dag ut och dag in. Frågan är bara om jag vågar, har ju läst att det finns vissa risker med operationen men samtidigt så kan man få jäkla bra syn också! Det gör inte ont, går snabbt och det krävs bara några dagars sjukskrivning, hum, får fundera lite till på det här, det kostar ju en hel del, 22000 kr närmare bestämt, dom pengarna har jag ju inte direkt i bakfickan men samtidigt vet jag att det lätt vore värt det, kanske en avbetalning då?? ska gå och fundera på det nu i sängen, eller ja, jag kommer ju slockna på en gång så får väl drömma om det då ;)

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0