Nätshopping!

Det är inte så lätt att köpa saker via nätet, eller lätt är det ju men ibland så blir det ju ändå fel. Idag kom nästa paket från samma ställe som förra paketet. Det kom till ett annat ställe, jag skulle säga en kod och när jag sa koden sa hon i kassan att såna koder har inte dom, paketet kan inte finnas här, VA??? Jag tänkte att e det här nåt slags skämt, eller drömmer jag kanske?? Jag tänkte att det kan inte vara sant, först strulet igår och sen fortsätter det idag, usch då, men så kollade hon iaf åt mig eftersom jag visste hur paketet ser ut, och nog fanns den där, det var bara det att paketet hade nån helt annan kod hos dom än den jag hade fått till min mail..aarrggh! Kom hem och provade klänningen som var alldeles supertajt och kommer skickas tillbaka, provade korsetten som var alldeles för stor, dom e i samma storlek så det var ju komiskt! Båda skickas tillbaka med andra ord, inte alltid så lyckat att beställa från nätet med andra ord...


Kommentarer
Postat av: Denise

Hej. Jag gör inget speciellt med mina ögonfransar för att få dem så, förutom att ha på lite mascara. :)
Jag använder L´oréals Volume Shocking mascara, den dubbelmascaran med en kam istället för borste. Men den har ju nu tyvärr utgått..

2008-03-28 @ 11:07:45
URL: http://denisemichelle.blogg.se
Postat av: Niklas Malmgren

Går det bra för dig och dina klädbeställningar? :-)

2008-03-28 @ 11:16:52
URL: http://nickem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0