Innebandy och scrapping

Nu har jag scrappat klart kortet och städat här hemma, det tog ett bra tag då jag samtidigt skulle kolla på innebandyn. Täbys Dalbjer satte världens iskallaste straff, ojojojoj..snyggt som bara den! Bakom ryggen bara sådär.. Dom vann men det var iofs inte han som avgjorde.
Snart är det dags att gå o lägga sig, måste gå upp vid 5.45 nånting, har öppning imorgon så det är bara att snällt pallra sig dit mitt i natten (känns som det iaf). Svårt dock att försöka sova när man inte är ett dugg trött, borde ha gått på den egna innebandyn idag men vi var bara 5 stycken som skulle spela så det hade inte varit nå vidare roligt, jaja, onsdag sen då!
Nu måste jag duscha och ta fram några kläder till imorgon, det har varit alldeles underbart att få sova ut varje dag, men nu är det slut med det ett tag framåt. Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Natalie B

svar: Har också jobbat med barn..brukade alltid åka stjärtlapp ellre pulka med dem på rasterna!! så jag vet vad du menar :D

2008-03-24 @ 22:54:46
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: nadja

åå det är såå roligt att scrappa =)

2008-03-25 @ 13:52:21
URL: http://rosalady.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0