Funderingar i solen

Låg och solade, och eftersom man inte kan göra något annat i solariet än att just ligga och sola så hade jag tid att tänka över nästa veckas "göranden". Det är hel del som ska hinnas med utöver det vanliga heltidsjobbet: Boka tid till Spabehandling (ÄNTLIGEN, har fått presentkort för snart ett år sen och inte fått arslet ur och använt den, fy på mig), betala räkningar, Sen ska det spelas bowling och ätas middag, mysigt (måste även där boka bana och bord till middagen), scrappa ihop ett födelsedagskort till min gudfar som fyller hela 60 år, åka med mamma till stan och vara hennes bodyguard när hon växlar pengar, det blir också ett besök på café Gråmunken, deras kaffe och bulle är ett måste när vi åker till stan, våran egna lilla tradition, självklart kommer jag springa i affärer och leta efter allt som jag inte köpte igår när jag var och shoppade. Det känns som att det var massa mer som ska göras nästa vecka men nu har jag redan lyckats glömma bort det i såna fall.

Nu är det dags att fixa naglarna, tänkte förresten köpa ett rött nagellack som matchar mina röda stövlar, tror det blir superbra eftersom jag inte hittar något rött halsband..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0