Finns det killar som lyssnar??

hahaha, tittar på Em i simning just nu, och så var det en kille som slog nytt världsrekord, och tydligen har det slagits fyra världsrekord varav tre av honom, så jag säger till min kille:

- Det är respekt, fyra världsrekord, och tre är gjorda av samma kille
- Ja
- Riktigt duktig kille det där
- Ja

(och här märker jag då som vanligt att han bara har automatiska svararen på, så jag testar honom för att se om han överhuvudtaget lyssnar på vad jag säger eller bara svarar "Ja" som vanligt)
- Han måste ha ätit mycket morötter
- Ja

Snacka om att bara svara för att det är det man ska göra, känner igen många fler iofs, min pappa e expert på det, står man framför honom och pratar svarar han javisst på vadsomhelst, men går man till ett annat rum och mumlar eller viskar något så hör han garanterat vad man har sagt, allt bra lustigt det där. Tror inte att killar/män ska skriva i sina cv att de är goda lyssnare iaf.. Eller finns det såna??



Kommentarer
Postat av: Aiila

Svar: ja, visst var äggen snygga!

2008-03-23 @ 20:30:13
URL: http://aiilas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0