Biomys

Gick på bio och hade mina nya svarta stövlar på mig och jösses vad halt det var, som att åka skridskor ner för backen till parkeringen. Nu vet jag också hur det måste kännas att åka skridskor i uppförsbacke, det var inte lätt kan jag säga.
Apropå skridskor så kollar jag precis på konståkningen. Jag kan inte förstå hur det är möjligt att hoppa fyra varv i luften och sen landa riktigt snyggt också, det går inte, jag kan knappt åka på ett ben utan att se ut som bambi på hal is. Nu när vi ändå talar om sport, något annat som jag fascineras över är dom som håller på med simhopp. Att ställa sig på 10 meters höjd och bara dyka med huvet före är ju en bedrift, men att sen ställa sig där på kanten HANDSTÅENDE och göra massa konster i luften, det är bara helt crazy. Man måste vara riktigt modig för att göra det iaf. Sen finns det ju dom som hoppar backhoppning, det kan inte helle vara riktigt klokt.

Filmen vi såg var förresten Meet the Spartans och den var helt sjuk. Exakt våran typ av film, sjuk humor och den gjorde parodi på allt och alla =)

Innan vi åkte iväg tog jag ju ett bad och hade litet hemmaspa, tog på mig en ansiktsmask som innehåller choklad, och hur snygg jag var kan du se här nedan! Jag vet inte om den hjälpte men det känns som hyn iaf var mjukare, eller så var det bara önsketänkande.

image1

Kommentarer
Postat av: Susa

Vilken bild...tosi makee kyllä sussa on tyyliä siskosein. Meinasitko alkaa ulkomaalaisesksi??

2008-03-23 @ 10:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0