Wow, vikken kryssning!

Det var riktigt lyckat, visste dock att jag hade alldeles för mycket kläder med, men bättre det än för lite!
Kvällen börjades med att jag och M gick och badade bubbelpool, bastade och solade, solen var väl inte direkt något att skryta om men det var ändå skönt, kanske bara det som är meningen.
Efteråt gick vi till kafeet och tog en varsin macka eftersom vi inte skulle vara med på middagsbuffen som ju började alldeles för sent för oss, nio alltså, det går inte, då ska man reda förkröka i hytten och göra sig i ordning! Sen till taxfreen och köpte "sex on the beach" och en "pina colada", ner i hytten och fixa sig. Gick riktigt bra och så snygga vi blev, hade ju då beställt likadana klänningar med flit, det var en rolig grej men vi hade nog inte riktigt räknat med att få så mycket uppmärksamhet  som vi faktiskt fick, jaja, det var rätt roligt iaf. Svepte i oss drink efter drink i rätt snabbt tempo och gick iväg till discot, hade knappt hunnit in när någon man kom och fotograferade oss, tryckte ett visitkort till oss och sa att det kommer ut på internet på onsdag, eehh, okej??
Dansade ett tag och sen blev det rätt snurrigt i huvet, ut på däck, ta frisk luft, trötta blev vi, klockan var bara tolv, det var bara o bita ihop o kämpa..hihi, vi hade bestämt oss för att INTE gå och lägga oss tidigast, som vi gjorde senast vi åkte! Iaf tror jag att vi vann den kampen rätt rejält denna gång, sov knappt något, inte för att det är någon vinst direkt.
Duschade vid nio, fick knappt i oss någon frukost, trodde att alla från jobbet skulle vara ute på båten och röra sig, men nej, så fel vi hade, dom låg och sov i hytterna trots att de flesta la sig efter middagen vid elva..usch då, vad e det för något, åka kryssning för att sova, tråkigare finns ju inte!
Vi knallade runt, lyssnade lite på karaoke, M körde lite ridning på sitt lilla vis, armbrytning och massa vilda diskussioner om principer mm.
Den här kryssningen blir iaf svårslagen, tack världens bästaste Maria, finns massa mer detaljer men orkar inte ens skriva upp allt, det hände så mycket, värt att skriva om, njaaa, folk e ju som dom e på båtresor!
Typiskt mig också i slutet på kryssningen, skulle hämta grejerna i hytten och åka hemåt, i trappan ner till hytten råkar jag ramla såklart när femtioelva personer ser på, hade inte ens druckit något, fy på mig, men när jag kommer hem märker jag att ena klacken på skon har ramlat av, alltså var det därför jag ramlade, och smalbenen e ju inte alltför fina heller! Klantigt!
Kanske sätter upp lite bilder från kvällen här senare!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Låter som en lyckad resa :)

2008-04-05 @ 20:00:14
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Maria

Tack själv! Det var verkligen grymt kul=)

2008-04-05 @ 20:46:58
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Härligt! :)
Tack så mycket!

2008-04-05 @ 22:06:57
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0