Vissa e gjorda av pengar eller??

Nu hade mäklaren ringt och lagt ut vårt bud, dom andra som redan trodde att huset var deras måste ju ha fått sig en funderare att va fasen, men tydligen inte alltför stor chock, då dom ännu en gång höjde med 20 000. Så nu får dom behålla sitt hus, om dom nu inte bestämmer sig för att inte skriva på kontraktet efter att dom gjort den sista besiktningen där. Då e det vi som har första tjing! Men jag går inte och hoppas på det utan får vi så var det menat att vi skulle ha, annars inte.

Dessutom verkar det som att hade vi höjt mer hade säkert dom höjt igen, dom verkligen skulle ha huset, till vikket pris som helst.

Var hos läkaren som tog nå snabbsänka i fingret och har man ett värde under 10 e man frisk, jag hade 46 så nog e jag sjuk, ska stanna hemma o vila iaf till torsdagen, sen får vi se om jag går o jobbar på fredagen, beroende på hur jag mår, iaf e det bakterier jag har i luftrören så det smittar ju, bäst att hålla sig borta från mig.

Har suttit och surfat in på min kära hemsida med tuffaste kläderna(= fräckaste, snyggaste) och nu har dom så mycket nytt igen så jag blir helt tokig, sen när man e sjuk så skulle det ju göra saken väldigt mycket bättre om man köpte en ny klänning, klart man blir friskare snabbare, eller hur?? äässch, vem försöker jag lura?? Såna här tankar får man av att vara sjuk hemma, helt själv, inge sällskap förutom katterna då, tv-programmen e sämre än sämst.. o inget orkar man göra heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0