Världens bästa mamma!

Det har jag, helt klart! Jag e ju sjuk då och hela min sjukdomstid här då så har hon såklart inte varit hemma, vem ska jag då ringa och gnälla för..?? Inte för att jag nu e sjuk så det skulle va världens katastrof precis men man måste få gnälla lite.. iaf, hon har varit i Berlin med jobbet och så kom hon hem igår, ringde henne och så sa hon att hon måste komma förbi oss för hon har köpt en handväska till mig, alltså e det inte bara för bäst?? Tänkte att vi får väl se då om jag gillar den, o så kom hon förbi och det var precis rätt storlek och rätt färg o allt, skitgrymt bäst! Hon visste ju inte heller att jag var sjuk så det gjorde saken bättre, blev ju lite piggare ändå!
Nu e det dock värre igen, fick tid till läkaren här om en timme, får se vad dom säger! Måste bara få nåt för hostan, det går inte att ha det såhär, hostar snart ut lungorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0