Valborg

Hur firar man valborg, eller varför egentligen??  Jag minns när man var yngre, sisådär 13-15 år, då raggla man runt vid nån brasa o drack massa o var så tuff, trodde man iaf..hahahahah! Idag var vi inte vid en brasa men väl på samma ställe där jag firat ett antal valborgar, dom skulle ha eldshow o cirkusgrejer där men inget hade börjat innan vi stack hem, jo, förresten, en urusel cirkusartist skulle underhålla barn och vuxna men det var så dåligt så jag tror vem som helst hade gjort det bättre, iofs jämför jag ju nu med cirkusen jag såg igår och det finns nog inte så mkt som knäcker det, men när inte ens en 3 åring var road, då var det nåt fel!!!

Nu e det duschen som gäller, sen fixa o utgång, blir mkt utgång, på fredag ska jag ut med jobbarkompisarna, och jag var väl ute förra helgen oxå?? Illa när jag inte ens minns det..usch usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0