Vad döljer sig under badkaret..egentligen?

Ja, det börjar jag undra nu när jag precis har storstädat badrummet, fräscht och fint blev det iaf, skiner som solen, den skiner dock inte ute tyvärr, annars hade det blivit en låååångpromenad idag, nu blev det städning som fick prioriteras!

Jag minns när vi precis hade flyttat in här för sju år sedan och det var ju såklart städat och fint, trodde vi iaf, sen skulle vi börja måla om badrummet och till min stora förvåning ser vi att under badkaret kan det inte ha blivit städat på ungefär hundra år, trevligt trevligt, bara o dra på sig handskarna och börja städa, vidrigare får man ju leta efter! Det är alltså rummet dit man går för att tvätta sig och göra sig ren och fin, okej, man duschar ju inte under badkaret men ändå. Fattar inte att man kan lämna det sådär..det fanns tom gammal intorkad blodfläck där..usch usch usch, hur kan den ha hamnat där???

Ja, nu e det liten kaffepaus och sen fortsätter storstädningen, nästa rum får väl bli toaletten då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0