Tv-kväll!

Har sett so you think you can dance, efterlyst och nu började precis insider. Sen blir det sängen på en gång, denna vecka har varit helt katastrofalt jobbig och lång. Har på två dagar jobbat över 4,5 timme, visserligen bra för snart har jag jobbat ihop en heldag ledigt, nice, men just veckan efter kryssningen där vi sov någon minut kanske inte var den bästa att behöva jobba över på.. sen så hara jag haft way to much möten i veckan, känns som jag inte gjort annat än att sitta på möten och lyssna på någon, idag höll jag på att svimma av trötthet på ett möte..usch då..
Och imorgon e det studiedag hela dan..uuhh, orkar inte, men bara o gilla läget..

Nu fortsätter min tv-kväll, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0