sovmorgon

Har sovit jätteunderbart bäst inatt, märks att man e helt slut och sliten, undrar när jag har semester egentligen, i juli har jag bett om att få men vet inte ännu om det går, men hur länge e det inte kvar dit?? Två och en halv månad..länge, alldeles för länge!

Tänkte börja städa nu, förstår inte hur det ska funka sen när vi har ett större hem, redan nu är det jobbigt att städa, hur blir det inte då när det är dubbelt så stor yta att städa, fast frågan e om det kanske är så att ju mindre lgh desto mer smuts samlas det på den lilla ytan..inte vet jag, kanske önsketänkande bara! Såg ett avsnitt av det där städprogrammet där två tanter går hem till någon och städar och hjälper dom, alltså riktigt så illa är det iaf inte här hos oss, men med fyra katter blir det ju rätt mycket katthår här och var. Nu ska jag kämpa med städandet ett tag så att jag kan göra andra saker sen.

Ikväll blir det taco och tv-spelskväll, jag rockar så hårt på wii bowlingen, men på riktig var jag inge vidare sist..haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0