Sjukling

Hade sovmorgon till efter åtta idag, vaknade vid halvsju med världens mest dunkande huvud, tog alvedon, sov lite till, sen när jag skulle till jobbet hade jag fått feber men gick iaf dit, tänkte att det e ju fredag o allt, jag borde orka med, dessutom skulle jag bara jobba sju timmar idag! Kom till jobbet och så säger en kollega på avdelningen att hon nog går hem för hon känner sig dåligt, ojdå, jag med, sa jag! hahaha! Typiskt!
Jag skulle äta lunch och tänkte att det blir säkert bättre efter, fick inte i mig nåt, hade fått jätekonstig mage så efter lunchen stack jag hem. Har nu sovit i nästan fyra timmar och e fortfarande dålig, känner bara att jag måste sitta ett tag, annars får jag ont i nacken och ryggen oxå!

Slutade bjuda idag, så vi får väl se vad som händer, det finns ju en budgivare som gett högre men frågan e om det e en riktig budgivare eller bara mäklaren som försökte få upp priset lite! Han hade iaf frågat ifall vi fortfarande e intresserade om det skulle bli nåt knas med att skriva på papper och så! Hoppas det blir knas då..hihihi! Annars e det bara att kolla vidare, kommer nya objekt hela tiden! Visning redan i helgen igen!

Nu ska jag softa i soffan och ta mig en värktablett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0