Shopping o tacos

Shoppade lite i väntan på en Närking och en Skåning.. Fick med mig tre par skor, alla med väldigt låg eller ingen klack alls, riktigt stolt över mig, det måste vara de tre första paren som jag har som inte har hög klack!

Mötte Närkingen o Skåningen vid perrongen och åkte till "jag har aldrig sovit i stockholm i hela mitt liv sundbybergaren". Där åt vi goda tacos och spelade nå labyrintspel, det gick ut på att man skulle hamna på olika bilder i en labyrint och så skulle man försöka hitta en väg dit o jag vet inte vad, spelet skulle ta ca 20 minuter och det var från 8 år och uppåt,, jösses vad jag inte va bra på det, skulle nog fortfarande sitta och spela om det inte vore för att jag helt enkelt gav upp.

Imorgon ska dessa killar iväg till Rhodos i två veckor, hoppas det regnar hela tiden!!! Nej, det hoppas jag såklart inte, så pratar en avundsjuk människa, o det e jag inte!! Ärligt talat hoppas jag på kanonväder och att träningen flyter på bra så får vi se er sen i sommar på dom stora arenorna =)

På vägen hem satte sig en kille brevid mig som minns att jag var grym på friidrott, ehum, det var ju passande, hur fasen kan han komma ihåg det?? Vi gick i samma skola i lågstadiet ju, jag minns iaf inte vad han pysslade med för tjugo år sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0