Segar på

Segt som bara den, tråkigt o va sjuk ju! Ibland när man har jobbigt på jobbet tänker man att om man bara kunde bli sjuk o få stanna hemma, men nu kom jag återigen på varför det inte är nå vidare att vara hemma, iaf inte om man är sjuk! Det enda jag ser framemot är "våra bästa år", nån evighetesserie ungefär som Glamour! wow, hur kul e det då, igår såg jag ett program om koraller, såååå häftigt, intressant..NOOOOT! Kanske om jag hade fått dyka själv bland korallerna men det där var ju bara för segt...

Näe, nu tycker jag det här får ta o släppa snart!

Ska snacka lite skit me syrran o sen surfa lite på mina älskade klädsidor..de ruinerar mig, tur vi inte köpte huset, har jag ett tag till o köpa kläder, för sen lär det ju inte va lika mkt klädköp när vi köper hus! hum, inge vidare att köpa hus alltså??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0