Röda naglar?

Kan man verkligen ha röda naglar, alltså jag köpte ett rött nagellack som matchar mina fina röda stövlar och så köpte jag lite hårgrejer, röda förstås, men nu testar jag iaf nagellacket.. Har än så länge bara målat tånaglarna men det ser ju rätt spännande ut, eller nåt! Nu blir det färg även på naglarna så får vi se sen om det blir till att ta bort det eller om jag har det kvar hela veckan, eller åtminstone tils det börjar flagna, det står att det är longlasting men det vet man aldrig.

Imorgon e det sovmorgon, superunderbart! Jobbigt att börja tidigt på måndagar eftersom jag aldrig lyckas komma i säng tidigt. Imorse vaknade vi vid halvelva så det blir väl sängen efter tolv eller så!

Nu ska jag måla naglarna så kommer det en uppdatering på det sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0