Packat o klart!

Äääääntligen har jag packar färdigt, vet att jag har alldeles för mycket saker med men det får vara, fick ju plats i väskan, tog med två klänningar, en rosa och sen en salsaklänning, eller åt salsahållet iaf, skitsnygga e dom! Sen vita stövlarna, ballerinaskor och ett par högklackade andra skor, sen har jag med mig fina jeans och sen låååga finbyxor, sen några olika linnen och självklart underkläder och bikini och sånt, kommer säkert gå igenom skåpen en gång till imorn o kolla så jag inte glömt nåt! Det viktigaste e iaf med: kamera, linser och pengar!!! Nu lockar sängen alltför mycket.. Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: jossan

godnatt:)

2008-04-03 @ 23:16:09
URL: http://monamourr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0